Ditt nya system för företagsadministration
Integrera bokföring, förvalta lager och försäljning samt anpassa programmet efter verksamheten. Använd systemet för att spåra varor och generera redovisningsposter- och rapporter
Integrera bokföring, förvalta lager och försäljning samt anpassa programmet efter verksamheten. Använd systemet för att spåra varor och generera redovisningsposter- och rapporter
Kom åt alla CloudOffice®-funktioner via telefonen. Gränssnittet anpassar sig till alla enheter, oavsett upplösning.
Vi löser vanliga klientproblem via affärsautomatisering
Företaget arbetade manuellt förut: transaktioner togs emot från webbplatsen eller exporterades manuellt i Excel-dokument. Vissa av beställningarna försvann eller registrerades för sent.
Vi undersökte dokumenthanteringssystemet och arbetsordningen med kunder och leverantörer.
Hela arbetsflödet automatiserades: från nerladdning av beställningar från webbplatsen till att skicka e-post till kunder och framtagandet av skatterapporter.
Nu kan klienten fokusera på att bygga ut verksamheten istället för att försöka lösa problem med pappersarbete
Tillgodose behoven hos verksamheten med smart automatisering. Vårt erbjudande består av:
Programmet omfattar alla affärsprocesser: från redovisning, försäljning och inventering till personalens arbetstid.
Systemet innehåller automatiserade affärsprocesser som beaktar alla nyanser av ert arbete. Det anpassningsbara systemet kan skräddarsys fullt ut.
år på marknaden
Vi anpassar molnprogrammet för att bemöta kundens behov. Vi besöker ert kontor och undersöker alla detaljer i er arbetsprocess. Därefter tar vi fram en lösning som uppfyller era behov.